• 18 juni 2019
  • leestijd 3 min.

Greengiving is genomineerd voor beste .eu website

Greengiving.nl, dat is de website waar het allemaal mee begon. En nog steeds komt het grootste deel van onze omzet daar vandaan, oftewel, onze meeste klanten zijn Nederlands. Geweldig natuurlijk, maar inmiddels zijn er ook een aantal andere Europese landen waar we flink aan de weg timmeren. En nu zijn we zelfs genomineerd voor beste .eu website! Lees dus snel verder.

Europees georiënteerd

Toen Greengiving.nl zo’n tien jaar geleden de lucht in ging, merkten we dat onze buren ook wel interesse hadden duurzame relatiegeschenken. Daarom ging ecorelatiegeschenken.be de lucht in, en die is eigenlijk pas een paar maandjes geleden veranderd in greengiving.be. Zo hadden we alles onder dezelfde naam, want inmiddels had de rest van Europa ook interesse gekregen in een product als groeipapier. Daarom was er greengiving.eu, maar het bleek dat er zoveel Duitse klanten waren, dat we een aparte Duitse website hebben opgericht: greengiving.de. Die website groeit nu enorm hard, dankzij het uitgebreide assortiment en de goede Duitse teksten, samen met het klantcontact dat onze Duitssprekende Sylvia onder haar hoede neemt. De rest van Europa kan nog steeds bij onze Engelstalige website greengiving.eu terecht.

 

Win een taart

Nu is er wat leuks aan de hand met onze .eu website, aangezien deze is genomineerd voor de .eu Web Awards, waar prijzen worden uitgereikt voor de beste .eu websites. Greengiving is genomineerd in de categorie – hoe kan het ook anders – Better World. Nu moeten we alleen zo veel mogelijk stemmen weten te verzamelen om te kunnen winnen. De prijzen bestaan onder andere uit een billboardcampagne in Brussel en een professionele bedrijfsvideo, dus je snapt dat dat zeker de moeite waard is. Gelukkig is stemmen enorm makkelijk: je klikt op deze link [update: je kunt niet meer stemmen, de winnaars vind je hier] en kunt vervolgens op ‘vote’ klikken. Klaar! Als je ons vervolgens een bewijs (bijv. een screenshot) van je stem stuurt, maak je zelfs nog kans op een heerlijke taart. Waarom zou je het nog laten?

 

HOERA, We hebben gewonnen.